دبیر ریاضی
۱) آقای قریشی
۲)خانم قربانزاده
۳) آقای روشن
۴) اقای محمد نصیری
اگه شماره هر دبیری خواستید بفرمایید تا در اختیار شما قرار بدم
۱) آقای قریشی
۲)خانم قربانزاده
۳) آقای روشن
۴) اقای محمد نصیری
اگه شماره هر دبیری خواستید بفرمایید تا در اختیار شما قرار بدم
مدرسه خوب رشت همه با اسم پرفسور رضا میشناسن . بهترین مدرسه دولتی هم شاهد است . ولی هر سال خیلی بچه ها غیرحضوری بر میدارن و فقط کلاس هایی که دوست دارند و میرن . نظر شما چیه ؟
سلام بچه ها
خوبید؟ با درس ها چطورید ؟
چند روز پیش با خانم ادهم دبیر فیزیک تماس گرفتم برای یکی از اقوام کلاس میخواستیم چون خودم شاگردشون بودم و خیلی خیلی راضی بودم خواستم فامیلمون هم پیششون برن باورتون نمیشه وقتی از فامیلمون پرسیدم چطور بود گفت عالی همون یک جلسه که رفتم کامل مشکلاتی که داشتم بر طرف شد . وقتی زنگ زدم تشکر کنم در مورد کلاس های تابستون ازشون پرسیدم گفتند خیلی زود شروع میکنن و برای بچه های کنکوری حتما سال دهم و دوازدهم ترم اول و کامل میبندند . شک نکنید که دبیر بی نظیری هستند . فیزیک فقط با خانم آوا ادهم میتونید یاد بگیرید
معمولا تعداد کمی از بچه ها کلاس ادبیات می رن . دبیر ادبیات معروف که خیلی از بچه ها از ایشون راضی هستند اقای عبدزاده است . بعد از اقای عبد زاده حسین نژاد هم معروفه ولی اقای عبد زاده یه چیز دیگه است .خوشحال میشم در بحث شرکت کنید تا نظرات شما هم بدونیم.
معمولا تعداد کمی از بچه ها کلاس ادبیات می رن . دبیر ادبیات معروف که خیلی از بچه ها از ایشون راضی هستند اقای عبدزاده است . بعد از اقای عبد زاده حسین نژاد هم معروفه ولی اقای عبد زاده یه چیز دیگه است .خوشحال میشم در بحث شرکت کنید تا نظرات شما هم بدونیم.
معمولا تعداد کمی از بچه ها کلاس ادبیات می رن . دبیر ادبیات معروف که خیلی از بچه ها از ایشون راضی هستند اقای عبدزاده است . بعد از اقای عبد زاده حسین نژاد هم معروفه ولی اقای عبد زاده یه چیز دیگه است .خوشحال میشم در بحث شرکت کنید تا نظرات شما هم بدونیم.
۱) آقای قریشی
۲) آقای یعقوبی
۳) اقای بابایی نژاد
۴) آقای نصیری
۵)آقای ذاکری
۶) خانم قربانزاده
۷)خانم اذانی
۱) دکتر آروند
۲) اقای خوشنود
۳) خانم پورابراهیمی
۴) آقای جهانبخش
۵) دکتر فلاح
۶) خانم اکبری
من خودم پیش خانم پورابراهیمی و خانم اکبری کلاس رفتم . خانم اکبری فقط بدیشون اینه که هزینه بالاست و کلاسشون شلوغ . از کلاس خانم پورابراهیمی بی نهایت راضی بودم . هر کسی دوست داشت به من پیام بده تا شماره ایشون و بهتون بدم
۱)اقای دیبا
۲)اقای مرادی
۳)دکتر نمازی
۴)دکتر میرزایی
۵)دکتر غلامی
۶)اقای باقری
۷)اقای گنجیان
ولی من خودم مشاور نداشتم و در هر درس فقط به حرف دبیرم گوش میکردم مشاورها بیشتر به هم نون قرض میدن و سه برنامه روی برگه مینویسن به همه همون برنامه رو میدن بیشتر مشاور داشتن گول زدن خودتونه چون شما باید خودتون بخواید و درس بخونید
خوب بچه ها
۱)قلمچی
۲)گزینه ۲
۳)سنجش
۴)گاج
۵)خیلی سبز
خوب بچه ها لطفا نظر بدید کدوم آزمون بهتره ؟
بهترین دبیرهای رشت در فیزیک فقط دو نفر هستند
۱) اقای کامران
۲) خانم آوا ادهم
اقای کامران مدرسه پرفسوررضا درس میدن خانم ادهم هم خیلی جاها هستند نعمولا باید بهشون زنگ بزنید تا هماهنگ کنند شماره تماسشون ۰۹۱۱۲۳۳۶۶۸۹
همه بچه ها از درس عربی بدشون میاد ولی من امروز بهترین دبیرهای عربی رو میخوام بهتون معرفی کنم
۱) آقای محمد نصیری
۲) آقای سلیقه
۳) خانم سعادتمند
اقای نصیری در مدرسه تعلیم ماندگتر و اکثر مدارس خوب رشت هستند اقای سلیقه در مدرسه سمیعی و آموزشگاه قلمچی خانم سعادتمند در منزل تدریس میکنند
مهم ترین درس برای بچه های تجربی زیست شناسی است .
بهترین دبیرهای زیست در رشت
۱) آقای دکتر پاکدامن
۲) اقای دکتر فخر
۳)خانم زهرا نعیم آسا
اقای دکتر پاکدامن در آموزشگاه قلمچی هستند اقای دکتر فخر در مدرسه منش و خانم نعیم آسا در مدرسه تعلیم ماندگار گلسار